mandag den 5. september 2011

Diamonds are a girl's best friend.....

or not - jeg er nået frem til at "vaskemaskiner are a girls best friend". Ville sq* da være skønt med nogle Carat - men faktum er, jeg har fået flere vaskemaskiner end diamanter gennem mit liv - og nu skal jeg have en igen - ØV.
Der skal atter investeres i maskinparken, en uudtømmelig kilde til pengeforbrug.
Jeg har lige tjekket Tænk - ikke de dyreste der er de bedste - syntes efterhånden der er ved at tegne sig et billede her - er også begyndt at købe tingene med X på i Brugsen/Kvickly ;).
Så minus Carat til også denne gang - men til gengæld rene trusser :).

Var hos lægen for blodprøver og Ekg i dag, og den søde laborant ville gerne hjælpe med blodprøver til Tyskland. Lægen var lidt i tvivl om de kunne, syntes det lød bøvlet, men laboranten skar igennem og sagde det ville hun gerne, skal bare lige komme med dem inden, så hun kan se hvilket system det er de bruger. SÅ FEDT med den læge altså - hurra - han får sq* en krammer en dag.

Har været i Aldi og købe probiotika  (Joggin) 6 stk. for 13.95 - noget billigere end Actimel 4 stk. for 16,25 - det bliver jo også til en slags penge over flere år - kunne evt. lægge til side til næste vaskemaskine.....

Besøget af gartneren gik fint - det koster 10.000-12.000 - øeeehm - var bare lidt græs der skulle såes.
Det bliver sq* en laaaaaang week-end maleren skal igang for at tjene til den smule græs.
Han gik igang med at rydde alle de store grene væk og gøre klar - og nu er det så han syntes pludselig, at det ser ikke så slemt ud længere - nu kan han måske godt overskue at lave resten selv.
Sjovt som alt der hedder have har den indvirkning på ham - overvældet bliver han.
Så den store gule kommer igen, skraber noget stabilgrus væk - afleverer noget muld og SÅ sår vi sq* selv det græs.
Hele week-enden gik med oprydning og kørsel med Ferguson - mens jeg har hængt i bremsen - har fået vasket 5 maskiner tøj - fejet ud i driverhuset, det er det hele - har læst og gryntet over malerens langsommelighed, kan ikke være det bekendt, ved det godt.
Men han er så laaaangsom til det - fordi han hader det i den grad - jeg er mere til bare at knokle på og få det overstået (med det jeg hader ex. rengøring) - men det smitter så ikke af på ham.
Jeg gør heller ikke selv rent pt., mellemsten har tjansen som betaling for den husleje vi betaler for hende.

Er nu i behandlings 2. uge - stadig ingen bivirkninger udover lidt mavekneb. Fornemmelsen af at have noget stramt om brystkassen er bedre - kan få luften meget længere ned føles det til - så måske min 4 år gl. anstrengelses astma OGSÅ er relateret til dette. Håber det er, og forsvinder i behandlingen af Chlamydia Pneumuniae.
Har fundet et sted at købe pose vitamin C i USA - koster det halve - så det gør jeg, og vender tilbage med en web. adresse når jeg har tjekket det ud.

Ingen kommentarer: