fredag den 2. september 2011

Han borede....

slet ikke :) - men tog til gængæld billeder - de er sq* nogle dyre hunde at besøge altså.

Have mænd på besøg ligeså, er vist ikke kun 1 week-end maleren skal arbejde for at tjene til det.

Jeg har "flyttet" om på bloggen idag - men kan ikke fjerne den brede stribe i venstre side, ville have billedet til at dække, men det er jeg sq* ikke nørdet nok til. Har også fået sat etiketter på alle indlæg, kedeligt, heller ikke gjort så grundigt som jeg gerne ville - men må bare oppe mig fremover og få det gjort efterhånden.

Blev ringet op af lægen i dag - jeg troede det var mere antibiotika fra mandag, men skal behandles for Chlamydia Pneumunea INDEN vi fortsætter borreliosen, så der går lige 7 uger mere i stedet for :(.
Tror da pokker jeg ikke får nogen Herx reaktion, når vi ikke er gået igang endnu *GG*
Jarisch herxheimer reaktion er den korrekte betegnelse. Den opstår når døde spirokæter (skrueformet bakterie) og toxiner optræder i større mængder end immunforsvaret kan nå at nedbryde dem - wikipedia siger sådan her .
Det har jeg forberedt maleren på (har fundet grumme tilfælde på youtube) - men der går så lige 7 uger mere inden det sker.

Jeg roder også rundt i hvad det egentlig er jeg behandles for først, men ER Chlamydia pneumoniae og IKKE myoplasma pneumoniae.

Han mente også vi kunne få min søde læge til at tage blodprøverne og sende dem til Tyskland, så var jeg fri for at køre helt derop når de skal tages næste gang. Mon ikke jeg får ham til det også - prøves skal det ;).

Ingen kommentarer: